18 Jan 2013

buat baik berpada-pada

pg2 pas kemas2 umah...macik bukak fb..telek punyer telek, jumper gambo kat atas tu..
gambo kat atas tu bukan semata mata gambo tp merupakan satu pesanan untuk kiter semua..
betul x betul macik pon xtau
tp xsalah kalu kite beranggapan betul sebab zaman skrg apepon xmustahil..

kiter ni pompuan hati lembut..
keras mcm mane pon kalu dah mmg lahir sebagai pompuan
hati ni penuh belas kasihan..
huhuhuh..
jenis macik, mmg cepat beno kesian..cepat beno simpati..
bkn ngn org kite je macik kesian..
ngn pati2 indon yg macik tgkap pon macik kesiaan...
huwarghhhgg...**
(mungkin macik patot keje kat jabatan kebajikan)hahahaha
ok, kalu kat org dewasa n OKT pon macik kesian,
inikan pulak budak2 kecik yg nangis tepi jalan..huhuhuhu
#harap2 xjumpe budak ngs tepi jalan...nangis tepi kedai bulehla belikan gule2..hehehe

6 comments:

  1. hurm.. sekarang ni org buat mcm2.. byk pulak idea dorang bercambah nak susahkan org2 lain.. tp dlm berhati2 tu, kdg2 careless juga..

    ReplyDelete
  2. now mcmmcm berlaku di sekeliling kite..mmg kena berwaspada..

    ReplyDelete
  3. yang penting berhati-hati lah dimana kita berada.:)

    ReplyDelete
  4. klu aku, biarkan je.. kejam x??

    ReplyDelete
  5. Bahaya lah skang nih. Macam2 taktik nak menipu. Bila dah jadi mcm nih...nak tolong org pon kena fikir banyak kali kan.

    ReplyDelete

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...