2 Jan 2013

aiyaa~~SNE @ tabita


TABITA Skin Care adalah produk kecantikan yang dapat mengatasi berbagai masalah kulit yang anda alami, seperti:
• Menghilangkan jerawat 
• Meratakan lubang bekas jerawat 
• Menyamarkan dan menghilangkan flek-flek di wajah dan pigmentasi/ warna kulit tidak rata 
• Menghilangkan noda bekas jerawat 
• Memutihkan kulit 
• Memperbaiki kulit Kusam 
• Mencerahkan warna kulit 
• Mengecilkan pori-pori 
• Membuat kulit tampak bercahaya 
• Meremajakan kulit 
• Mengencangkan kulit, sehingga anda terlihat lebih muda. 
TABITA Skin Care diadun dengan menggunakan bahan-bahan yang semulajadi/natural, aman dan terbukti memberikan efek sangat baik bagi kulit. Bahan-bahan utamanya antara lain:
• Collagen 
• Serbuk mutiara 
• Japanese Tea 
• Japanese Papaya 
• Vitamin C 
• Vitamin E 
TABITA Skin Care menggunakan ekstrak papaya sebagai bahan utamanya, ekstrak papaya telah diketahui berkhasiat untuk mencerahkan kulit dan mengatasi pigmentasi serta menstabilkan tekstur kulit (yang berminyak jd normal, yang kering jadi normal) sehingga membuat produk skincare sesuai untuk semua jenis kulit dan mengatasi semua masalah kulit.
Selain ekstrak papaya, juga mengandungi vitamin A, C, dan E. Vitamin A dapat membantu untuk mengeringkan jerawat dan membuat jerawat tidak akan muncul lagi. Vitamin C sangat berguna untuk mencerahkan warna kulit secara alami, sehingga warna kulit tidak putih pucat, tetapi putih merona dengan sentuhan pink segar merona di pipi anda sehingga kecantikan anda terlihat alami, tidak seperti menggunakan skincare yang lain di mana akan memberikan kesan-kesan yang tidak disenangi.
Tidak menggunakan bahan-bahan yang berbahaya seperti MERCURY dan HYDROQUINON di mana banyak digunakan oleh produk-produk kecantikan. Bahan berbahaya ini dapat menyebabkan kesan yang negatif bahkan kanser kulit.
Perlu diketahui bahawa ciri dari skincare yang menggunakan MERCURY/ HYDROQUINON biasanya pada masa pemakaian, wajah akan menjadi merah dan dilarang untuk terkena sinar matahari. Tetapi TABITA Skin Care tidak demikian, dengan bahan alami yang diadun secara profesional. Semua Produk TABITA Skin Care sangat sesuai digunakan pada sebarang jenis kulit tanpa kesan sampingan.


vs 



Kandungan : Minyak Biji Seabuckthorn, Radix Puerariae Lobata, Minyak Biji Anggur, Likopena, Minyak Kacang Pain, Beeswax

5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR.1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan2. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan3. Metabolik - Metabolisma stabil4. Anti-Pengoksidaan - awet muda5. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara



Dos yang perlu diambil :
Sekiranya mampu; 2 biji selepas bangun tidur pagi dan 2 biji sebelum tidur. Ambil semasa perut kosong, jarakkan sejam sebelum sarapan.
Bagi yang tidak mampu; 2 biji pada waktu pagi/malam.

Boleh: Diambil seawal umur 13 tahun


KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE
3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.


60 hari :
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.


90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.
Penggunaan jangka masa panjang :
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.





OK~
nak macik maklomkan disini, sepanjg pegnen ni macik xde plak pkai aper2 produk kecantikan selain dr sabun tia amelia yg mmg macik guna dr dulu..kekdg macik pkai gak sabun susu kambing..

so, sementelah macik menghampirai tempoh keberanakan, macik nak la stenbai alat2 servis kuda muka macik yg xberapa jelita ni..
hihi..
so yg femes n macik tgk mendtgkn keberkesanan ialah dua jenis produk diatas..
masalahnye macik menjadi keliru nak pkai yg maner 1..
ikotkan hati dua2 macik nak test power..
tp menyedari macik bukanlah anak toke balak mahupun toke kedai perabot
macik membatalkan hasrat itu memandangkan rege kedua2 produk ni bukanla semurah char kuey teow....

#ado sapo2 ponak torai produk2 diatas x?? ce citer..

No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...