2 Mar 2012

saBtu laGi...


adeh...~~kames n jumat yg super duper bz...adehh~~
( nk bayar duit perlindungn kat MAKBED  pon xsempat )huhuh...mahap3..

oh~~cerita yg penat itu begini ::
kames: manjung : sbgai gomen servant, kdg2 tugas aku ialah mengESKOT OKT (orang kene tahan~~bahase undang2 oke) ke Depot PATI Langkap yg jaraknyer dari opis aku tuh 'sgtlah melenguhkan pinggang'..perjalanan pegi sahaja hampir 2 jam bergantung kepada kadar rempitan si pemandu dan enjin kuasa kuda kenderaan yg digunakan..muahahaha..itu pegi sahaja..kalu pegi balik?? tulang besi pon bole senget.... (T_T)
.biasernyer kalu ader OKT pompuan sajer yg memerlukan pengeskot pompuan yg comel:):):):):),....hihihi

kames jumat itulah tugas aku...siapkan ip selaju2nyer n mengeskot okt...adeh~~tulang 4 kerat da tunggang terbalik jd gunakan pula tulang idung..agar penapasan xterganggu..hahaha..
seb beklah eskot okt vietnam n china..wangi2 n santek2 jer depa..maklumlah gro kenela ader bekalan minyk wangi yg mencukupikan...??kalu eskot pompuan indon ::aku rebah::..mauahahah...((gelak jahat))

seb xbek pulak sbb ari jumat tu aku g eskot okt tanpa ditemani oleh rakan sejenayah aku iaitu puan pesiden...huhuhu....'tau x makne sunyi sepi hati ini??'..xderla teman sebulian..hmm
pegi ngn bos aku pn.prebet jamilah n abam mikimos..hahaha..oklah..

PENAT!!!!!..


pg2 bgun tdo ((EH~~pg??))muahahaha...en.somi si jantung hati da belikan bekfes..siap da masukkan kain dlm mesingun..
tgk waterface en.somi..aku tau die kesiankan aku keje teruk..kalu die kayer mesti die suh aku benti jer...

tp aku lg kesiankan en.somi yg mencari rezeki utk kami sekeluarga..en.somi juga membantu ibubapanya so sbgai isteri yg supermak aku wajib menolongnyer...tambah2 pula aku sgt suker menderma ke soping complek..jd bertambah kesianla poket en.somi...hahaha..xperlar..sbb aku kejer sekurang2nyer ringan sikit beban en,somi  :)))


so rini aku amek keputusan untuk mengecat sikit lg dinding bilik tido untuk ilangkan penat semalam..

da siap da...da abes da pon cat tu..selagi ader selagi tu aku nk ngecat..hahaha..



No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...