5 Mar 2012

aku bertemu dgn orang yg sgt tinggi


salam cium tgn seme :) :) :)

hari ni aer sesuatu yg amazing!!!amazing!!

omg...rupernyer ader hikmah aku xberapa nak tinggi ...hihihih..td kat opis aku, telah didatangi seorang lelaki yg sgt tinggi yg hanya memandang rendah kepadaku...((hahaa...haruslah pndg rendah kan??aku kan comell je))
tggi betol!!gayat betol!!huhuh...terpegun aku ngn ciptaan Allah Yang Maha Esa..

((ijaz ahmed))

ce tgk gambo diatas..
ini betol2...bukan rekaan mahupun maskot...die dtg opis aku ni untuk sambung visa lawatannya..ce tgk tgn die yg besor tu...tu tapak tgn kalu die lempang aku...gerenti melekat sekejap kat siling opis tu...siku die kalu sentuh sikit pale aku...terbenam leher..hikhihkhihki..
tp kalu u olls pasan...kasut die tggi sebelah..
itu disebabkn oleh kesan kemalangan yg dia alami suatu ketika dulu..
 terpaksa gunakan tongkat sebagai alat bntuan berjalan..para pembantunyer siap bawak kusi khas untuk die duduk ngn selesa .. 
ekceli, aku simpati ngn die...nk bgun berdiri pon susah..peha die sgt2 kecik utk tampung bdn die yg besar...kesian tau...tgk pergerakan die sgt terbatas...selain nk sambung visa lawatan, die dan wakilnya hadir utk mendapatkan sedikit derma dan sumbangan bg menampung rawatan  yg akan dilakukannya.alhamdulillah..aku menghulurkan sedikit sumbangan utk die.walaupun xseberapa..semoga mendatangkan manfaat untuk insan ini.. INSYA ALLAH :)


selain raser simpati,ader lg beberapa raser yg aku alami n menjadi pertanyaan dalam benakku...
iaitu::
1- cemaner die duk dalam kete?
2- berapekah kuantiti n aperkah menu makanannya setiap hari..?
dan..
3- aperkah yg die seniri raser ?aper dlm hati die??

yelar...manusia kannn...nampak pelik2..ganjil2 sikit mulalah excited..mungkin kiter gembire dapat  bergambo ngn salah sorg pemegang rekod dunia...
tp dia??? mungkin die raser sgt terseksa untuk menggembirakan org lain..yelah..nk bgun..nk duduk..nk berjalan,,,..hmhmh...kesian3.. 
oh yer...die sgt tinggi tp riak muka dan perlakuannya sgt bersopan santun dan sgt merendah diri..dalam kesukaran pon die sudi berdiri utk dirakam gambar sebagai kenangan..

terima kasih IJAZ AHMED..

No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...