15 Mar 2012

rumit untuk memilih

 
arini nk bercerita serba sedikit delima yg sedang bersarang dlm benak perasaanku .. -.-

situasinyer ialah:
aku sedang tersepit dlm perasaan yg aku seniri cipta..umpama diluah mati emak ditelan kenyang mati bapak..gitular yg aku raser skrg ni..yg maner memungkinkan aku menjadi penin2 lalat..
dari dlm perot ibu mengandung kecik lagi aku mmg minat deko2 ni..senang kater HIASAN DALAMAN..
tapi disebabkan dr kecik jugak aku la paling terer bab nyepah rumah ( anak bongsu oke, mustahil nk kene marah ) dan yg paling malas skali nk kemas, jadi xder saper yg perasan tentang minat aku yg satu tu...
sbb mereka lebih cenderung tgk hasil lukisan aku.
oh yer~ALHAMDULILLAH...aku diberikan bakat melukis walaupon xsehebat leornardo da vincci.. :)

sejak dulu gakla aku berangan kalu masuk u nti aku nk amek kos seni hiasan dalaman...maser trial spm lg aku da survey..
dtg rezeki itu tapi xsampai kepada pengetahuan familiku..
kerana...kerana keaddaan 'ketidakmampuan'..sobsobsob..

terpendamla sebuah impian..
skrg ni aku udah keje gomen..keje lak imigesen..mmg jauhla lari  dr minat aku..
tp atleast last yer aku telah memberikan sumbangan idea dan tenaga hingga membolehkan pejabat aku memenangi pejabat cawangan tercantik dan ceria peringkat kebangsaan Jbtn imigesen mesia...#clap2!!hihi

PROBLEMNYER SKRG~~

aku dlm dilema nk mendekokan umah penginapan aku ni mengikut ciri2 ala inggeris ataupon bali....sebab aper aku kater bali sbb kat maner2 premis yg temanyer ala bali..mesti ader barangan jati..santeekk n exklusif!!ooooo...adooii!!
smalam maser dok belek2 album dlm 1 group kat fb..aku tertengok rumah sorang ahli group nih..boley dikaterkan majoriti adalah jati..

tgk pic bwh ni..

   

hehehe..pinjm gambo eh 6 keping..



sangatla tenang pikiran aku memandang perabot2 kayu ini ~


manakala..

ini hiasan ala2 inggeris..
 
comells..putih2 jer..

tapi



tapi...



tapi x mengapa....


sy akan menggabungkan due2 nyer skali menjd seperti ini...




ringkas kan??
tapijati ader..ala inggeris pon ader..muahahaa..

oh rumah gomenku~~nti kiter BERTUKAR!!!HAHAHA



#ader 2 sebab aku suker deko2..

1. sbb aku mmg suker deko2..
2. sbb rumahku syurgaku...aku jrg berjalan kesana sini..lebih selesa dok umah..jd rumahla tempat terbaik untuk aku..hihi bye~~

No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...