12 Mar 2012

PROUd to Be Navy people :)


SEDIA BERKORBAN!!

semalam td aku g opening ceremony for Kejohanan Mini Olimpik (KMO) di stadium Pangkalan TLDM Lumut..
acara sukan ni diadakan 2 tahun sekali...walaupon bertaraf mini olimpik..tp aku tetap raser best sbb maser ni lar aku dpt tgk demo perang-perangan oleh paskal dan sniper.!!oh~~tgk bom asap n bunyi senapang buat aku jd gerun..cam ader kat gaza plak..
tetibe terbyg2 budak2 kat palestin tu..aku yg da separuh Jubli intan ni pon tkt..inikan depa yg kecik2 tu..huhuhu.

best2!!ramai gak yg hadir..haha..gelihati plak tgk gelagat2 askor2 air ni wat pertunjukan..xkira pangkat seme terlibat. :)
 pon ader pertunjukan payung terjun untuk acara membawa masuk bendera kejohanan..
BUnga api ponnnn ader-----my Qaseh sgt teruja ~~lalala
ader pertunjukan silat olahraga..koir oleh Badan kesenian TLDM..

berada dikalangan anggota tentera ni buat aku raser bgga...deme2 ni seme bersemangat dlm aperpon aktiviti..
(dlm hati deme xtaular kan)..muahahha..
nti teman upload gambo :).
ni bersiaran langsung dr opis..makanya tidak plak teman hangkut kamera besor balak teman tu..hahahaha



# xder pertunjukan kawad TAToo (eh~betolker ejaan ni)..ala..kawad senyap bersenjata tu..
best tau..kmo yg lepas  deme wat maser closing ceremony..

Merdeka 2010 Tentera Laut Diraja Malaysia TLDM

hah~!!INI...

3 comments:

  1. tak pegi semalam... ade kelas... huhu

    ReplyDelete
  2. saye suke ini entry..bleh tak letak manyak butang like? ngahhaha..kite penah tgok tattoo ni dulu. kt bukitjalil..semacam pasaan meresap masuk dlm badan. wihuuu..untunglar dpt tengok. teringin nk tengok, ne tahu nanti hubby dpt draft lumut pulak..ekekek..:p

    bangga jadi part of navians'..:)

    ReplyDelete

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...