14 Jan 2012

insyaAllah..

dah lamer aku x update blog...sampai en.somi kater aku ader blog tapi x update,xpayahla wat blog..hahaha...ruper2 bliau la pembacer setia aku..terima kasih en.somi yg gojers ^.^...

okie..sejak 2 menjak 3 menjak ni..aku dpat raserkan aku semakin bahagia di samping suami dan qaseh nur iman tercinta..Alhamdulillah aku dikurniakan suami sebaik dia walaupun xsempurna maner..syukur sgt2..
biler ambe imbas2 balik kehidupan lalu, byk sungguh dugaan..boleh dikatakan byk kepayahan daripada kesenangan..
dimulai dgn pemergian ibu tersayang pd 14.07. 1992,..saat itu la bermula kisah suka duka kami anak beranak..
((xmoo citer...nti nangis..huhu))..then abah plak pergi tinggalkan aku saat aku sedang mengatur langkah permulaan untuk kehidupan baru aku dan abah,...abah pergi pd 7.ramadhan.1430H..huhu..pedihnyer saat ditinggalkan menjelang syawal...

arghh~~!!terlalu byk untuk dikenangkan..terlalu biaser aku ditemani airmata..

masa berlalu pergi, roda kehidupan berputar laju....
.betul~segalanya adalah takdir..
sedikit demi sedikit....
 kini, aku mengecapi bahagia..tapi aku xpasti sampai biler kerana semua ini juga takdir...aku x pasti..
semakin hari aku cuber berubah memperbaiki diri..kerana dlm hati ni, aku terasa dunia sudah semakin sampai ke pengakhirannya, da mati juga semakin mendekati aku..
InsyaAllah..sedikit demi sedikit aku akan kembali ke jalan yang diberkati...AMINN.









No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...