25 Jan 2012

huiiyyy......cam buruh kasar..!

oohhh~~really exhaust :)...
aku suker sgt ngn cuti sabtu ahad and cuti2 umum yg gomen bg slaain cuti rehat yg aku apply seniri..
sbb???? boley bertenang2 ngan qaseh nur iman n en.somi di rumah terchenta dan di tesco...EH~~miahahahahha

tapi biler jer masuk kejer balik makanyer bertimbun2 dan bertindan2 la keje...tapi biasernyer kalu aku byk kejer aku akan membabitkan dan menyusahkan kekwnan yg lain..senang samer senang susah samer susah yer t?hahaha..yg kebiasaan jd mangse aaku sampai bliau pon da xheran ialah pn.pesiden...

al-maklomla bliau PITKR, aku plak PITKN..hahaha....aper itu????biarlah menjadi rahsie yg tersemat di lubuk hati kami.. :):):)

walopon arini keje 'multitasking'..tp sonot sgt..xder la stress2 sgt...pg2 lagi aku da merepek meraban ngn amin husin lempoyang tu..HANGIN aku ngn kepetahan mulut die berdebat..
niat dlm hati nk jer aku tampal mulut die ngn double sided tape jenama 3M..kikikiki..


pakcik tua ni lg encem dr amin husin lempoyang..hahahah

No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...