3 Apr 2012

seni si obor2..


hollaa.....lamer aku x hapdet blog ni.maklumlah bercuti panjang n pulang ke kg laman tercinta :)
lamer dah xbalik kg..sob..sob..sob...biler da lamer xbalik kg maknenyer da lamer la aku x g kubur arwah abah kesayangan..huhu
balik kg juga bermakner aku xder maser terluang.maser aku sentiasa terisi dgn bermcm2 aktiviti..hihih

oke.blik kg kali ni aku cat umah kami yg xpnh tu..cat kaler ijau.frame2 abes seme aku spray putih..hahah
seb bek my MIL love it.bertambahla mata ganjaran MENANTU tersyg.. :)

tp odw nk blik..maser kat highway da sampai jasin aku dpt mesej dr member aku, abah member aku yg lain telah kembali ke Rahmatullah..
 DARI DIA KITA DTG KPD DIA KITA KEMBALI..
aku kenal arwah dr kecik..sgt2 baik...pengorbanan untuk keluarganya sehingga akhir hayat..
semoga tempatnya di Syurga dan arwah meninggal dunia kerana kemalangan jalanraya..







oke.ni nk cerita tentang sekumpulan obor2 yg mendarat kat pantai jepun..

oh~ohsem n gojes sgtttt~~

aku raser kalu aku ader kat pantai tu waktu tu..aku lar yg paling excited sebab ianya sgt2 berseni dan superb!!

ce tgk pic bawah ni kalo x cayer...





indah kan kuasa Allah Yg Maha Esa....sungguh aku terpegun ~~

kredit to ::incik ni...

No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...