19 Apr 2012

koSOng...




Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa...

Kosong...kosong...

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku...

Kosong...kosong...

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar....
Ooo..ooo...

Kosong...kosong...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa..

Kosong .. kosong ..

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku...

Kosong...kosong...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa...

Kosong...kosong...




#dulu ader org yg selalu hina aku...selalu hina keluarga aku...
itu dulu yg menyedihkan kerana asalnya kami org miskin xpunya harta..

tapi sekarang
aku bukan seperti yg dia hina.
sekurang2nya aku ader kerja tetap..
aku ader suami yg sangat baik.
dan kami ader harta sendiri tanpa disediakan dan dilambak depan mata
semuanya kami mula dari bawah..
kami ader rumah sendiri walopon bukan banglo dengan tanah luas..
kami ader kereta walaupun bukan ferrari ataupon Buggati..
hmm....

walaupon hidup aku x se GAH mereka..
tapi kehidupan aku menyenangkan..
semuanya aku usahakan sendiri..

tentang dia..

#semuanya yg sedia ada...semuanya yg memudahkan die..

dimana usaha die...???

untungla jd die..


#jgn nk hina org sgt..



No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...