3 Apr 2012

::kerepek Bayam::


aku raser aku pnh makan kepek bayam ni suatu ketika dulu..tp made in johor.
tp aku xsure tu kepek bayam ke kangkung ke sawi ker...hahahahaha
maklumlah bebudak..maner la tau kan?kan?..yg aku tau cumer aper yg lazat dimakan..

senin lepas aku beli kepek online...hahahaha zaman skrg ni beli kepek pon online..kikiki
aku beli kepek bayam kat cini...

menjejes2 erlior aku tgk pic kepek ni..hihihi
so sepantas kilat la aku n pn pesiden n gayah kesayangn mesej owner a.k.a pembuat kepek ni..
satu olang satu balang.. :)
baru x jeles kan..
tp citer2 aku nk abeskan balang pn.pesiden dulu..
(jahat kan??/barular kepek aku lmbat abes)

xsabarnyer nk tunggu kepek bayamku sampai..
lalalalala..pasni bolehla berlagak innocent sambil mkn kepek bayam sambil amek statement pati..oh~gojes!!




p/s: member aku cakap die xleh duk diam.kalu dok diam die ngantuk.aku suruh die lompat bintang..haha


No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...