7 Feb 2012

kuala sepetang & mi udang


hari ahad yg lalu kami sekeluarga dan 1 keluarga kwn en.somi ke balik pulau, pulau pinang untuk menghadiri satu majlis perkahwinan kwn en.somi...dan en.somi serta kwn2nya telah diamanahkan utk sword barrelkan perantin tersebut...huhu

ni maser aku kawen..hhihi :)

cuace kat balik pulau tu pnas sungguh...berpeluh2 aku dibuatnyer..seb bek aku pkai suor jeans jer..
(1st time aku g kenduri kawen pkai jeans)..muahahaha..xperlah, yg penting aku selesa n x mengamuk sbb rimas..hehehehe

qaseh nur iman n the gengs..hahah


gerak balik secara berkonvoi pd jam lebih kurang 4.sengah kot..(padahal 2 kete jer xderla konvoi sgt);p
trus gerak perak sbb wife member mabuk preggy..sian die..hihihi...
penat nyer pasal aku ngan qaseh nur iman tertido2 dengan lena dlm kete.sedar2 jer da sampai RNR gunung semanggol..en.somy nk solat..aku??cuti.. :)
then matZ (kwn en.somy) btau yg rashid n sapik(kwn en.somy jugak) ajak g mkn mi udang kat kuala sepetang..
oleh sbb aku ni xpenah pon jejak kaki ker kuala sepetang kat tepeng , jdnyer aku stuju jer...hahaha..

sampai tepeng tu dkt2 kol 8 mlm..huh~jauh jugak...biler sampai tu aku jdik pelik sbb...
penuh kiri kanan jalan dgn pelbagai kenderaan..
turun dr kete aku tgk punyerlah ramai umat kat kedai tu...ishhh3x~~ini sungguh amazing..namer kedai tu Restoran mak Jah..


yg mengejutkan aku juga, ramai lg pelanggan sedang tunggu makanan yg dipesan..

ZASS~dlm palotak aku terpikir kol beraper la aku nk dpt makanan aku ni..
menjadi kenyataan. lama gak  la aku tggu mi udang tu...huhuhhu

ni lar ruper mi udang...aku pinjam kat en.google

mabeles~~maklumla aku ni peminat tegar udang..~gemuk2 kan udangnyer??
sebab aper aku pinjam kat en.google??sbb aku xsempat nk amek gambo..aku lapar sgt..hahaha


gambo pinjam kat fb Fahrin Ahmad Firdaus..heheh

nampak x aku n qaseh nur iman yg gojes ..hahaha...mekasih kat en.somi krna tlg buangkan kulit udang yg gemuk2 tu..huahauahu..

sudahnyer...dekat kol 10 gak kitorg gerak balik navybase lumut..huhu...

No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...