21 Feb 2012

21 feB..


hari ni bestdei en.somi..
walopon pg2 td da perang dngin..tp aku tetap wish untknyer
sbb...
aku bg wishes tu sblm perang dingin...

da 27 tahun umo bliau...dan 11 tahun aku kenal bliau,..
die da masak ngn perangai aku,..
aku plak sajer buat2 xmasak ngn peragai dan tabiatnyer...hahaha..

perang dingin tu perkara biaser...
dan biasernyer ak yg sllu nek hangin..maklomlah hangin aku hangin monsun...
hangin bliau hangin sepoi2 bahase..wakakaka..

aku da belikan bliau sport rim baru utk kete mazda r8 bliau...aku beli rim aloi 19 inci...huhuhu
korang ader nampak...??







ader x nampak aku sedang menipu??muahaaha...
manerla kami mampu pkai kete sport gitu...cukupla sport rim kat chitam aku tu..



hahaha....aku bg pesen ala kadar jer.,harap2 bliau hargainyer....
maklomla...
aku beli kat kedai sin chow plastik jer..
hahaha...boley gitu???xgamak oke ~~

No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...