6 Feb 2012

kisah dan x kesah..


huahauhauahu...maleh nk updateblog..
gitu lar tebiat dan kelebihan luarbiasa aku..fenomena malas ni samer dan seiring ngan keadaan cuaca sekarang :)

ari jumaat:

sebelum Rajalawak start aku mmg da login blogger da untuk update kannyer punnn...mcm biaserla biler aku dah ngadaplaptop nih, makanya qaseh nur iman samer2la nk ngadap..haruslah kami berdua berebut..sudahnya en.somi bwk bliau ke kedai memandangkaan en. somink bank in duit kat maybank lumut tu..dengan itu, laptop ni hakmilik aku la nmpaknyer..~

tgh dok mikir2 mende aper nk tulis tu, tetbe blackout...aku ingt umah aku jer. kuar tgk..ruper2nye satu pangkalan tldm lumut ni gelap gelita. sunyi . tp ader sesuatu yg kedengaran memecah hening mln..hihih..
biaserla dlm kawasan rumah keluarga tldm ni ramai le kekanak riang. time2 gelap gitu ader jer suare  budak2 nangis.jerit.panggil mak. pggil ayah.
dan yg paling best "IBU KATE JGN MAIN APIII LILIN TUUUUU!!
hahahha..bukan salalu dpt dgr riuh rendah cenggini...
itu criter orang~

oke~~crite aku yg bernama aziana ini pulak...
bila da gelap gelitatu mula la aku gelabah.yela. aku kan sensorg waktu tu sbb en.somi kuar ke kedai ngan qaseh nur iman.
PENAKUT!tular keistewaan aku...muahahahaha..giler ko xgelabah time xder karen..
cecepat aku call en.somi menanyakan dimanakah bliau berada..

aku : huby katner...??!! cepatlah balik..lamer beno g kedai..
en. somi : huby kat gate 1 ni...nk masuk da...naper?? tader karen kan?hahahahaha...ular..suh ikut xmoo..
momy..cptlaaaaaaa blik...

 4 minit pastu aku tepon lagi..hahaha..en.somi kater da sampai. dgn panats aku ajak die g kedai untuk beli lilin..hehe, tp syaratnyer aku suh bliau naik atas amek aku sbb kat tgga itu gelap~hah??pandai x aku nyusahkan laki aku. die da biase ok...hihihi

jap je xder karennye puunnn...pas lebih kurang sengah jam @ 4o minit, da ader blik...syukurla sbb xperlu tido atas lantai..hihihi.

moral: beli lilin siap2..


No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...