15 Feb 2012

duhai perasaan...


suamiku...
jgn diharap isteri yg lemah lembut..
kerana isterimu mmg kasar orgnya..
jgn diharap isteri yg rendah kata-kata...
kerana isterimu mmg keras bahasanya..
jgn diharap isteri yg sabar dgn dugaan..
kerana isterimu murah airmatanya..
jgn diharap isteri yg cantik bak bidadari..
kerana isterimu hanya punya cinta dihati..
jgn diharap isteri yg punya kerjaya yg tinggi
kerana isterimu pencari ilmu yg hakiki..

isteriku..
lelaki yg romantik dan penuh kejutan itu bukan suamimu..
suamimu hanya lelaki penyinta dalam senyap..
lelaki yg kaya dan berharta itu bkn suamimu..
suamimu hanya lelaki yg masih mencari harta akhirat
lelaki yg kacak dan bergaya itu bukan suamimu..
suamimu hanya lelaki yg raut nya tenang setiap masa
lelaki yg meluah rasa cinta setiap saat itu bkn suamimu..
suamimu hanya lelaki yg mengucap cinta hanya sekali..

suamiku...
'aku menerima mu apa adanya' itu bohong!
aku lemah menerima salahmu.. aku kalah mengakui kekuranganmu
maafkan aku suamiku...

isteriku..
'jgn kau harap isteri semulia khadijah..andai lakumu tak semulia Rasulullah..' itu benar!
aku akur kelemahanmu.. aku pasrah kekuranganmu..
kerana aku cinta kamu.. selamanya...






saya cuma kopipes jer..... :)




No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...