10 Jun 2012

seri pulokkkk~~

holla..hepi monday...smalam aku tgk match spain vs italy..
semestinya aku sokong SPAIN!!diulangi..SPAIN..
best giler la match malam td tu...depa main cool jer..
aku xpnh tgk player m'sia men camtu...
tp spain xmenang pon...seri ngan italy froza izzury.. :(


xsilap aku dua2 gol tu masa separuh masa kedua..italy score maser minit 61...pastu xsampai 5 minit 
pakcik kat bawah ni score lak untuk spain..hisH!!terer...
*tapi david villa xder..kalu ader mesti lg best :)
bliau injured n xjoin pon team ni ke ukraine..


 
 
*cecs febregas namer die..muka ala2 gayboy jer..hahaha

pastu coach spain kuarkan febregas..ganti ngan fernando torres...torres ni terer gak cume die cam xder geng kat depan gawang tu...kalu x dua gol gak die bule try..
*mungkin sebab die men ngan chelsea..kebanyakan player spain tu main kat barca..sok da tau skill masing2..

aperpon, seme team ader strategi..ni baru perlawanan kump... :)


#aku sempat tgk friendly match BRAZIL vs ARGENTINA..cam biase the great messi wat hatrik...





2 comments:

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...