24 Nov 2011

melankolik lg~~

Bertuahnyer kekwn....saban hari ambe dgr mereka bercerita mengenai parents mereka...
huhuhuh...kalo citer sedey,ambe tumpang sedey,,....kalo citer klako...ambe gelak sakan....kalo citer gumbire,ambe tumpg ketawa.....

tapi

~

~

~

yg sebenanrnyer ambe jeles....huhuhu....ambe rindu sgt kat arwah mak n abah...meronta2 rase itu dlm hati ni...perasaan seorang anak sgtlah lain tanpa ibubapa kandung....
bg la mak mentua ker, mak angkat ker hatta mak tiri yg baik,caring mahupon yg seiras mak kandung...ttp xsamer...................huhuhu.....


Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...