3 Sep 2012

aku mampu cumer aku xnk


adeh~~wachaaa!!!!stress mak.... :)

masing2 ader la rase n citarase seniri..
sebenonyer topik aku ni berkaitan tudung yg bertingkat2 dan mahal tu *femes ni*
hingat aku xmampu ke nak beli.. ??

setakat nak beli tudung tu xde efek pon kat aku..
cume haku jer yg xteringin nak beli...


sebab??sebab??
bukan sebab xcantik....
tudung tu mmg cantik giler..
salah satu nye sbb tudung tu singkat n xsepadan ngn harga walaupun design cantik...

aku akan beli tudung tu kalu labuh memandangkan rege pon LABUH..
barulah alah membeli menang memakai..

aku tgk pon org sekeliling yg pakai tudung ni ader ciri2 riak..

so far tudung aku xlabuh n xsingkat...kalu singkat pon sebab tudung tu rege rm5..kainnyer mengecut...hahahahaha ~~lalalalalal


#tu cume pendapat aku jelar...no heartfeelg k...




7 comments:

  1. Akak pun rasa camtu gak. Kemain mahal. Ada tu ratus2 sampai lebih setengah ribu, dik. Apahal lak kan. Tak de makna akak nak membeli. Macam membazir je kekdahnya.
    Lagu ni sedaplah dik. Sapa nyanyi dan apa tajuknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah..tu la pasal kak...tp xsalah nak membelinye :)

      ni lagu Asmidar- biar mimpi sampai ke bintang

      Delete
  2. Akak pun rasa camtu gak. Kemain mahal. Ada tu ratus2 sampai lebih setengah ribu, dik. Apahal lak kan. Tak de makna akak nak membeli. Macam membazir je kekdahnya.
    Lagu ni sedaplah dik. Sapa nyanyi dan apa tajuknya.

    ReplyDelete
  3. Saya bangkang!haha..tudung tu mmg cantik.tp jgn la beli yg mahal..dan yg singkat.x pyh beli ori2..yg penting menutup aurat dan cntik dipandang.sbb nye akk dpt beli yg 3 tgkt dgn hrga 25rm.berbaloi kan

    ReplyDelete
  4. sgt setuju.org yg pakai tudung sebegini ada segelintirmya ada ciri2 riak.. sgt betul! not at all la..

    ReplyDelete

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...