26 Aug 2012

rezeki Syawal..

rezeki yang Allah nak bagi ni memang kiter xboleh jangka dan agak..
yg aku pasti setiap anak tu ader rezeki masing2..

maser aku pegnenkan qaseh nur iman, ...sepanjg tempoh pegnen tu aku dok PJJ ngn en.somi..huhuh...sedeh mak aiiiiii bukan kepalang....
tp kekdg dlm sebulan tu 2-3 kali en.somi blik weekend..
maser tu aku dok keje gomen kat johor...en.somi plak keje "pakcik pelaut"
kat lumut, peghok..

oh~~bersendirian di saat pregnen sgtla menyedihkn n mencabar..lalalala
#seb bek fam dekat2..

tapi..alhamdulillah la..maser dlm pantang aku dpt calling dr admin yg aku dpt transfer dok dekat ngn en.somi..
oh~raser nak berjoget2 mcm musang dlm katon madagascar tu plak..Yihaaiii..

rezeki...rezeki...
v

v

v


distaim....pegnen 2nd ni skali lg kami sekeluarga dilimpahkan rezeki oleh Allah yg Maha Esa..
en.somi "pakcik pelaut" dah diupgradekan status bliau..

before...


after..


maka...

terima kasih TLDM~~!!!



dan sayer......

No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...