21 May 2012

tudung :)

 aiyo...!!lamer sudah tidak berblogging..huhuhu..sejak bodben aku buat perangai haramjadu..aku jadi fedap..
seb bek ade berihitam en.somi..
tu pon kalu pinjam lelamer bliau pandg2 jeling2 senyum2 sinis..huhu

sedey mak!!
tp adatlah..pinjm kene pulangkan..ahahahahah


oke~nk cerita pasal tudung...
last 3 week aku ader beli tudung bawal..alaaa, yg tepi2nya ader biji2 la...rama2 la....bola2 kecikla..
cerita 2 hari lepas aku nk g pasor...so sesaja la aku nk paki tudung tu...tp mak aiihh..susah beno aku rase..senget2 aku pkai...siap ader gelembong2 kat tepi..(aku pggil epok2).hahaha..
sudahnye aku sarung jer tdg yg biaser tu...dlm 12 saat da bule gerak g pasor.. :P


duluuuu...tetiap bulan aku beli tdg bawal...


tudung cengginilar...tp ni bukan koleksi aku...aku punyer sikit aje :(
ini pakcik google yg punyer,....

da lamer aku xmemakainyer..

skrg ni aku tgk ramai kenkawan yg suke ngn tudung fareeda..
mahal weh...walaupon aku kategori mampu milik tudung makcik fareeda ni..tp tidaklah aku membelinye..
sbb kalu tudung ni labuh tutup dada insyaAllah aku beli.. :)
aku kan dlm proses penambahbaikan akhlak.. :)



series tdg ni cantik..aku x nafikannya..


No comments:

Post a Comment

komen sini :) okbai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...